ICT storing? IT Formule staat 24/7 voor u klaar!

24/7 ICT oplossingen

Heeft u een ICT storing en wilt u direct geholpen worden? Dan is IT Formule 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar voor u bereikbaar. Graag leggen wij uit hoe deze service werkt en hoe u ook zonder dat u klant bij ons bent gebruik kunt maken om uw ICT storing 24 uur per dag te verhelpen.

Heeft u een storing en wilt u direct hulp? Neem dan direct contact op. Wij zijn 24/7 bereikbaar.

zakelijk internet voor bedrijven

Waarom heeft u 24/7 een specialist nodig bij ICT storing?

Veel IT-bedrijven zijn tijdens kantooruren geopend. Onze kantooruren zijn bijvoorbeeld van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17:00 uur. Stelt u zich nu eens voor dat u een advocaat bent. Na een lange dag in de rechtbank wilt u ’s avonds op uw thuiswerkplek uw pleidooi voor morgen voorbereiden, want om 9 uur wacht de rechter weer op u.

Wanneer u de laptop opstart loopt deze vast. Op zo’n moment helpen wij u direct en op afstand. Ook wanneer u een goedlopende horecazaak heeft en op vrijdagavond of zaterdagmiddag de apparatuur voor elektrische betaling niet meer werkt wilt u graag een ICT specialist die op afstand direct helpt met uw ICT storing. Ook bij fabrieken die 24 uur per dag werken is iedere minuut stilstand bij een ICT storing een ingrijpende en dure aangelegenheid.

Hoe weet u of IT Formule de juiste partner is bij een ICT storing?

Naast onze jarenlange ervaring zijn wij trots op de positieve reviews van onze klanten. Zowel met het aantal sterren (vijf van vijf) als in hun commentaar: (“snel, professioneel en behulpzaam heeft veel ervaring en kennis van IT”) tonen zij dat wij echte toegevoegde waarde bieden.

Daarnaast zijn wij gecertificeerd partner van marktleiders in IT en communicatie zoals Microsoft, KPN en ESET. We vertellen u graag meer over de waarde van het werken met een gecertificeerd partner, maar bij een ICT storing kunt u ervan op aan dat wij werken met de meest recente technische kennis en de door de fabrikant voorgeschreven ‘best practices’. Daardoor bieden wij u altijd een veilige, betrouwbare, geaccepteerde en door de fabrikanten gedragen oplossing bij een ICT storing.

Wanneer u de laptop opstart loopt deze vast. Op zo’n moment helpen wij u direct en op afstand. Ook wanneer u een goedlopende horecazaak heeft en op vrijdagavond of zaterdagmiddag de apparatuur voor elektrische betaling niet meer werkt wilt u graag een ICT specialist die op afstand direct helpt met uw ICT storing. Ook bij fabrieken die 24 uur per dag werken is iedere minuut stilstand bij een ICT storing een ingrijpende en dure aangelegenheid.

zakelijk internet voor bedrijven

Welke IT-problemen kunnen wij buiten kantooruren oplossen?

Wij doen ons uiterste best om u met zo veel mogelijk problemen te helpen, ook bij een ICT storing buiten kantooruren. Daarbij kunt u denken aan:

  • Direct verhelpen van storingen;
  • Het direct oplossen van problemen naar aanleiding van monitoring van IT, zoals servers;
  • Directe aanpak van systeemtechnische problemen.

 

Wij begrijpen dat niet iedereen de IT-kennis heeft om in te schatten of een ICT storing onder een van deze categorieën valt. Daarom nodigen wij u uit om bij twijfel altijd direct contact op te nemen.

Moet u klant zijn om gebruik te maken van onze 24/7 diensten bij een ICT storing?

Net zoals een storing zich niet houdt aan kantooruren houdt een storing zich ook niet aan de vraag waar u klant bent. Daarom helpen wij u graag, ook als u (nog) geen klant bent en zelfs als u nog nooit eerder contact met ons gehad heeft.

Wat kost 24/7 ICT storing service?

Wij hanteren voor onze 24/7 dienstverlening buiten kantooruren een vast, aantrekkelijk tarief. Daarbij hoeft u nooit bang te zijn voor verrassingen. Als u belt vertellen wij u eerst het actuele uurtarief. Pas als u akkoord gaat brengen wij dit tarief in rekening.

U kunt dus bij een ICT storing zorgeloos contact opnemen.

Als u liever geen aparte factuur ontvangt en toch graag 24/7 op onze service wilt vertrouwen bieden wij ook de optie om een voordelig maandabonnement af te sluiten. De kosten van de 24/7-service zijn in dat geval inbegrepen in ons maandabonnement.

zakelijk internet voor bedrijven

Waarom kiezen voor IT Formule?

De individuele omstandigheden van uw bedrijf of overheidsinstelling is natuurlijk van grote invloed op de partners die u kiest. Die omstandigheden kennen we nu nog niet. Daarom hier alvast enkele algemeen geldende argumenten van onze opdrachtgevers om juist voor IT Formule te kiezen:
  • Onze servicedesk staat altijd voor u klaar
  • Het contact is persoonlijk
  • Afspraken zijn helder
  • U houdt zelf controle over uw IT